Treceți la conținutul principal

Un nou inceput

Am abandonat, din motive independente de vointa mea, prea multa vreme acest jurnal. S-au intamplat multe intre timp. In IT, Microsoft a lansat Windows 7, IE8, Windows 2008 server R2, Windows Home Server Power Pack 3 si Office 2010 beta 1.
Nu imi propun sa realizez cate un review la niciunul dintre aceste produse, excelente. Daca voi avea timpul necesar o voi face.
Cealalta fateta a blogului, cea care combate religiozitatea habotnica, intoleranta, ura, fateta care cheama la razbunare si luarea scalpului celor care nu fac parte dintr-o turma de oite, nu va fi nici ea neglijata.
Imi propun cate o postare zilnic. Vom vedea. Ca de fiecare data toate comentariile vor fi postate FARA NICIO MODERARE, dar imi rezerv dreptul de a le sterge pe cele injurioase.

Comentarii